Menu Close

Specialieji pedagogai

        Su vaikais, kuriems Švietimo pagalbos tarnybos (ar pedagoginės psichologinės tarnybos) specialistai nustatė specialiuosius ugdymosi poreikius (toliau – SUP) ir rekomendavo teikti specialiąją pedagoginę pagalbą, dirba specialiosios pedagogės Žydrūnė Verygienė ir Sandra Kavaliauskaitė.

Specialiojo pedagogo funkcijos:

  • vertina vaiko suvokimo, mąstymo, dėmesio, atminties, smulkiosios motorikos ir kt. gebėjimus ir (ar) SUP, analizuoja kylančių ugdymosi sunkumų pobūdį ir dėl to kylantį pagalbos poreikį;
  • nustato vaiko ugdymosi pagalbos ir intervencijos priemones, individualių ugdymosi poreikių tenkinimo kryptis ir būdus, aptaria su mokytojais, kitais pagalbą teikiančiais specialistais, vaiko gerovės komisijos nariais vaiko ugdymosi pasiekimus ir pažangą;
  • supažindina tėvus (globėjus) su ugdymosi sunkumų vertinimo ar  SUP įvertinimo rekomendacijų įgyvendinimu įstaigoje, identifikuoja ir suderina lūkesčius pagalbai;
  • teikia pagalbą vaikams, organizuodamas individualias, pogrupines ar grupines pratybas kabinete ir (ar) kitose ugdymui skirtose erdvėse;
  • prireikus stebi vaiką ugdymo procese, kartu su mokytoju parenka ugdymo(si) strategijas, priemones, padedančias lavinti vaikų nepakankamai išlavėjusias funkcijas, kognityvinius ar kitus procesus;
  • dalyvauja kuriant universalaus dizaino principus atitinkančią ugdymo aplinką, padeda mokytojui struktūruoti grupės aplinką ir ugdymo veiklas, ieško veiksmingų vaiko įtraukties į ugdymo procesą strategijų;
  • planuoja ir rengiasi specialiojo pedagogo pratyboms;
  • konsultuoja ir prireikus teikia metodinę pagalbą mokytojams, kitiems švietimo pagalbos specialistams ir tėvams (globėjams) vaiko pažinimo, ugdymosi sunkumų, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo, įtraukties klausimais;
  • dalyvauja vaiko gerovės komisijos veikloje (pristato SUP vertinimo išvadas, rekomendacijas, konsultuoja dėl ugdymo turinio pritaikymo, individualizavimo, ugdymo aplinkos pritaikymo ir kt.);
  • kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengia ir įgyvendina pagalbos planą vaikui, koordinuoja jo vykdymą;
  • tvarko ir pildo pagalbai teikti reikalingus dokumentus;
  • skleidžia pagalbos teikimo naujoves, reflektuoja savo patirtį, dalijasi savo gerąja darbo praktika;
  • rūpinasi savo kompetencijomis, dalyvauja kompetencijų tobulinimo veikloje ir kt.
Specialiosios pedagogės Žydrūnės Verygienės darbo laikas
 
Pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais:
tiesioginės valandos (darbas su vaikais) – 10.00–12.12 val., 12.42–14.48 val. (pirmadieniais), 12.42–14.24 val. (trečiadieniais, penktadieniais); 
netiesioginės valandos – 14.48–17.48 val. (pirmadieniais, trečiadieniais), 14.24–17.24 val. (penktadieniais).
Antradieniais, ketvirtadieniais:
tiesioginės valandos (darbas su vaikais) – 8.00–8.42 val., 9.00–12.12 val., 12.42–15.00 val. (antradieniais), 12.42–14.42 val. (ketvirtadieniais);
netiesioginės valandos – 8.42–9.00 val., 15.00–17.42 val. (antradieniais), 14.42–17.24 val. (ketvirtadieniais).
Pietų pertrauka 12.12–12.42 val.
 
Specialioji pedagogė Sandra Kavaliauskaitė dirba pagal individualų mėnesio darbo grafiką.
 
Dėl konsultacijų tartis telefonu (0 460) 30 578 (direktoriaus pavaduotojas ugdymui) arba el. paštu ugdymas.zilvinas@gmail.com     
Skip to content